שלוימל'ה ניצח במערכה על איצקוביץ'? • 'קופיקס' סוגרת סניף

    סגירת הסניף עלולה ללמד על תופעה מתרחבת, אך יכולה להיות גם עניין מקומי בלבד. שכן, בבני ברק התמודדה הרשת באקלים שונה, עם תנאים קשים וסיטואציות מורכבות
    ישראל פריי 4 Comment on שלוימל'ה ניצח במערכה על איצקוביץ'? • 'קופיקס' סוגרת סניף

    הרשת הפופולרית סוגרת סניף מרכזי בבני ברק, וע"פ השמועות תסגור סניפים נוספים בעיר • האם הסגירה מבשרת על תחילת הסוף של הרשת המצליחה או על קשיי הזכיין המקומי?

    סגירת הסניף עלולה ללמד על תופעה מתרחבת, אך יכולה להיות גם עניין מקומי בלבד. שכן, בבני ברק התמודדה הרשת באקלים שונה, עם תנאים קשים וסיטואציות מורכבות
    21:00
    04.05.24
    אפרים קמיסר No Comments on צפו: אפרים קמיסר מארח את 'מלך הווקאל' ארי גולדוואג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקול רעש גדול נפתחה לה רשת בתי הקפה 'קופיקס'. רבים השתהו נוכח הקונספט החדש שצבר תאוצה וזכה לפרסום ולתהילה, בזכות רעיון וביצוע פשוטים בתכלית: חנות מזון שכל מוצריה נמכרים במחיר אחיד – חמשה שקלים.

    הבשורה הופצה במהירות, זכיינים הקימו סניפים בכל הארץ, והעסק הנוצץ צבר תאוצה והפך לסיפור הצלחה לא שגרתי. אלא שבדיוק כמו שחזו הפסימיים, הסדקים בממלכת קופיקס מתחילים להיחשף.

    חנות הרשת שפעלה ברחוב הרב שך בבני ברק, סמוך לבית הכנסת איצקוביץ – סגרה את שעריה. ע"פ הפרסומים, חנויות נוספות של הרשת בעיר התורה עומדים בפני סגירה.

    סגירת הסניף עלולה ללמד על תופעה מתרחבת, אך יכולה להיות גם עניין מקומי בלבד. שכן, בבני ברק התמודדה הרשת באקלים שונה, עם תנאים קשים וסיטואציות מורכבות.

    ראשית היה לרשת להתמודד מול מכתב של רבני העיר שקראו שלא לבני התורה ולבנות הסמינרים שלא לרכוש בחנויות, מטעמי צניעות ועדינות הנפש. בנוסף, החנות באיצקוביץ' פתחה 'מלחמת עולם' עם ה'שריף' הבלתי מוכתר של האזור, הלא הוא הקיוסק הוותיק שליימל'ה, שכבר צמח לאימפריית מזון משגשגת באזור בית הכנסת הסואן.

    ברחבי הרשתות החברתיות כבר הוכרז ניצחון חד משמעי לשליימל'ה – שהוריד סדרת מוצרים למחיר של 3 ש"ח – ושלכאורה ניצח את המתחרה החדש, לצד ההבנה שהסרת המתחרה הדומיננטי מהמתחם, עלולה להחזיר את המחירים לרמתם הגבוהה שלפני התחרות.

    לפני כחצי שנה, עת פרסו 'קופיקס' את חנויותיהם בעיר התורה בסערה – יצא כתב 'קול חי' ישראל אוחיון לשטח, ושוחח עם הבעלים אבי כץ, שהיה נשמע אז בטוח בעצמו יותר מאי פעם. צפו בכתבה המצולמת:

    אוחיון בשטח • סערת 'קופיקס': אבי כץ סוגר חשבון עם מכתב הרבנים



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אני למדתי כל ימי חיי, כי הו א-ל זן ומפרנס לכל. הפרנסה מהשמים. לא שלוימל'ע ולא אחרים כי הוא נותן לחם לכל בשר כי לעולם חסדו. אמונה! רבותי כי אנחנו מאמינים בני מאמינים.

    2. 3

      מה קופיקס חושבים שילך להם בבני ברק?

    3. 2

      המסבאות של שלימלה יותר צנועות?

    4. 1

      עם בבני ברק סגרו זה לא אומר כלום אנחנו נשארים הלקוחות של קופיקס בערים אחרות